Dessa tänder...

Jag lider verkligen med min lilla prins...
Speciellt nu när det 9.e tanden har spruckigt igenom och inte nog med det, det är flera på G...
Varför ska alla komma samtidigt, han har aldrig fått en tand som kommit själv utan det har alltid vart 2 st som kommit upp samtidigt...

Liam har inte alls mått bra idag, vart jätteledsen och haft jätteont i munnen...
Man kunde inte ens säga hej till han förut då vart han jätteledsen...
Men vi gick ut ett tag och busade, då tänkte han nog inte så mycket mer på det onda utan han vart glad! :)
Han ville heller inte äta någonting, men fick i han lite blåbärssoppa innan vi gick ut!



Sen tog Anki och jag och hämtade ut Liam´s nya bilbarnstol så Liam fick stanna hemma och busa med Stefan, vilket han gilla! :)
Jag är såååå nöjd med den nya, visst är exakt samma som vi hade innan bara att nu låtet den när man knäpper upp bältet sen är det frigolit bakom som inte var på den första!
Så att även en nyfödd bebis kan sitta i den... känns väldigt tryggt! :)
Så känns skönt att den är som den ska nu! :)
När vi kom hem gick jag in och fixade iordning korv med bröd medans Liam satt nere hos Karin, Anki & Stefan sen gick även jag ner och åt! :)
Liam fick iaf. i sig korven men brödet ville han inte ha idag, men däremot åt han massa pommes från Stefan´s tallrik! HaHa
Så han har fått i sig lite mat idag iaf. och det känns väldigt skönt!



Just nu ligger klimpen i sin jättestora saccosäck och kollar på Emil i Lönneberga och dricker sin kvällsvälling! :)
Hoppas på att han ska somna där ett tag eftersom han sovit väldigt dålig idag när han har haft ont!
Han behöver verkligen sova lite! :)
Jag ska också ta och gå in till vardagsrummet och lägga mig bredvid min lilla klimp!

Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0