Åhh vad deprimerande...

Blääää, nu är jag så less på detta väder...
Nu får gärna solen och den härliga värmen ta och komma tillbaks! :)
Inge skönt att vara ute nu heller, det både blåser och är svinkallt...
Men som sagt inge kul att sitta inne heller, det suuuuger!!!

Liam är mer uppe i taket än på golvet, klättrar upp på allt, soffan, bokhyllan, tvbänken... ja, säg vart han inte klättrar upp någon stans! :)
Våran lilla vilde, han är inte still en sekund känns det som! :)




SÅ skulle va riktigt skönt att gå ut så han får springa och leka av sig lite! :)
Funderar på att dra ner till mamma/mormor & pappa/morfar innan Fredag, men får se hur det blir med den saken...
Vi ska försöka bli klara med att bygga det nya staketet och måla det, sätta tak på altanen, måla kåken och lite annat smått och gott! :)
I helgen ska iaf. min morbror och hans fru + barn komma och käka tillsammans med oss när vi är där nere! :)
Ska bli riktigt mysigt, och när mamma/mormor lagar mat mmmmmm så gott! :)
Blir alltid bjuda på god mat där nere!



Just nu har jag en liten stund för mig själv då lilleman ligger och kollar på Emil i Lönneberga...
Men jag ska ta och gå in och lägga mig i jätte saccosäcken tillsammans med klimpen och kolla jag också!
Är så fruktansvärt trött och seg, blir det av detta trista vädret!


Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0