Vart fasen är min monta???

Hmm, jag använder ju p-plåster och denna veckan så ska jag vara utan för att min monta ska komma.
Men den verkar vara borta!!!!!
Jag blir ALLTID lika nojjig när den inte kommer, så jag hoppas verkligen att den kommer nu!
När jag var och tog cellprov (8.e Januari) hos min barnmorska så passade hon även på att ta gravtest och det visade negativt som tur var! :)
Men nu blir jag nojjig ändå just att montan är borta.
Var likadant en gång förut men då kom den tillslut...
Så man får väl hoppas, som sagt jag litar inte ett dugg på preventilmedel till 100%.
Vet många som blivit gravida fast dom käkat p-piller, haft p-stav m.m så ja kan inte lita på det!!!

Det återstår att se! :)
Skulle va kul med en liten till men INTE just nu! :)

Usch, vart bara en massa babbel nu... ska glo på tv tills älsklingen min kommer hem! :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0