Torsdag...

Tiden bara flyger iväg, vilket är väldigt skönt...
Som sagt idag ahr vi inte gjort någonting speciellt, enbart vart hemma och myst + att vi fikat med Anki, Karin och Stefan.
Men annars har det bara vart att va hemma, går ju inte att gå ut ens, plogar ju som hej kom och hjälp mig!!!
Så man kommer inte fram med barnvagn. SUCK FÖR DENNA JÄVLA SNÖ!!!!

Jag känner att jag inte har så mycket tid till att blogga just nu, eller tid finns det men orkar inte.
Har vart väldigt dålig och haft ont och har det fortfarande, men kommer väl bli mer bloggande när jag mår bättre.
Men det kommer nog något inlägg varje dag men inte som förut! :)

Nu ska jag glo på kniven mot strupen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0