Tjopp tjopp...

Redan Onsdag, vart tar dagarna vägen?!?
Det är iofs skönt att det går fort! :)

Lilleman har precis fått i sig en burk med Kalops, vilket han är grymt galen i! :)
Sen fick han även aprikospuré med små mjuka äppelbitar i (från 8 mån) till efterrätt...
Sötungen min!

Liam är så FRUKTANSVÄRT mammig, (pappig när pappa är hemma)... Så fort man lämnar honom för att gå på toa tex. så börjar han gråta och ska komma upp, ska va i famnen hela tiden.
Liakså om han är i grannens knä och jag går börjar han gråta och sträcker sig...
Gulligt iofs, men jobbigt att man måste gå och bära han hela tiden!
Aja, men han är mamma´s lilla charmtroll och han betyder ALLT för mig!

Pappsen/älsklingen har precis åkt till jobbet så jag funderar på att börja städa lite granna...
Massa smågrejjer i vårt sovrum som ska bort! :)
Så kul nu när man äntligen börjar få iordning här hemma med allt.
Bort med det gamla och in med det nya! "Underbart"

Ska mysa med min lilla klimp nu och gå runt och småplocka lite! :)



Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0