Tjilevippen...

Vilken kanon Söndag det har vart idag...
Fått mycket gjort här hemma, vilket är hur skönt som helst.

Vi har precis käkat lite midda här hemma, vart någonting som jag bara slaffsade ihop till en gryta! (kassler, champinjoner, grädde, mjölk, lök och chilisås)
Till det tog vi spagetti, vart faktiskt riktigt gott vilket jag inte trodde! :)

Har även dammsugit och skurat golven här hemma + småplockat lite!


Just nu håller storälsklingen på med att koppla in en stationär dator till våran tv, allt funkar men är problem med den trådlösa musen! (haha)
Så synd om honom... eller inte! :)
Liam tycker iaf. att det är jättekul med den stationära datorn... Åkt fram med gåstolen till den.
Väntar bara på att han ska börja pilla på den nu! (haha)

Nu blir det bara en massa babbel här...
Jag har även hunnit pilla lite med min blogg, jag är så nöjd över den just nu! :)
Tycker den vart riktigt bra för en gångs skull!
  • Lagt in en liten bild som är framför varje rubrik i mina inlägg! (hoppas det syns vad det är, jag ser iaf.!) :)
  • Sen har jag lagt in en bild på menyn.
Det är så kul när man hajjar hur man ska göra!!!

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt på nätet och sen blir det tv! :)
Happ... nu fick älsklingen fart på musen så nu funkar det, ska bli skönt och sitta och läsa bloggar på en STOR tv! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0