Svar på kommentar

Sara: "får" dom börja smaka på vårat nu? ja har inte vågat ge henne nått men skulle vilja :) är bara de att dom ska ju bara äta kokat står de i böckerna men ja kokar ju aldrig min mat :)

Svar: Får och får det finns på Gotland! :) Nämen asså jag struntar i vad som står, så länge min son mår bra och allt sånt där så får han smaka. Jag varken läser vad man får och inte får ge dom jag testar mig fram och det funkar kanon! Jag tycker det är självklart att han ska få smaka av det vi äter. Jag är en person som vågar, vill INTE hålla på och läsa en massa osv. Har många syskon med många barn både stora och små...
Om Yrla tuggar bra så låt henne smaka om du känner för det så länge det inte är stora mängder eller stora bitar så.. testa dig fram! :) För mig har det funkat, Liam har både ätit melon, köttfärslimpa, potatis, grönsaker, glass, tårta m.m!

Kram


Kommentarer
sara

ok. då blir de att testa lite mera :P ja är lite feg då vi har en del alergie i min släkt :)

2010-01-16 @ 23:30:35
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0