Piggelin...

Lilleman vaknade ju stax innan 8 imorse, när han vaknat så satte i oss och kollade lite på barnprogram.
Jag gjorde iordning gröt och han åt upp all gröt + katrinplommon puré + att han åt en bit smörgåsrån med leverpastej på! :)
Duktiga guldklimp!

När klockan vart 10 så gick vi alla 3 och la oss i sängen och mös lite, slutade med att alla somnade tvärt.
Men jag hade satt klockan på 12 så vi inte skulle sova för länge eftersom det är Måndag och älsklingen ska iväg och jobba.
Vi klev upp och jag gjorde iorning en burk med mat till lillen! :)

Liam är så otrolig go och glad idag, rena chamtrollet.
Han är verkligen på myshumör! :)


Nu sitter vi här i vardagsrummet och kollar på Cartoon Network, lilleman sitter och leker i sin gåstol medans han sneglar på tv´n då och då! :)

Väntar på att jag ska få leveransbesked till mobilen att vi kan hämta ut våra varor vi skickat efter! :)

Nu ska det mysas här hemma innan storälsklingen ska åka och jobba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0