PANIK!!!

Liam är vaken sen 21:45 och nyss fick jag rena paniken när han satt bredvid mig och lekte med nappen i handen som han alltid gör.
Men den här gången satte han den i munnen och den fastnade mellan hans framtänder...
Asså plasten som är runt själva nappen man suger på, satt stenhårt men jag fick loss den.
Fattar inte hur han fick in plsaten mellan tänderna, den är ju inte smal precis!!!
Men oj så ledsen lilla sparveln vart... gjorde nog ont, men mamma trösta så det gick över rätt snabbt! :)
Usch inge kul när det hände...
Hoppas han inte gör så igen, får ha mega koll när han leker med nappen.
Det jag är glad över är att han INTE använder nappen ofta, han använder oftast bara nappen när han är trött eller ledsen!
Och ledsen är han VÄLDIGT SÄLLAN! :)
Goklimpen!

Nu ska vi gosa och jag ska försöka få lilleman att somna, men han lär va vaken tills pappsen sin kommer hem om 20 minuter!
Så då får han gosa med pappsen sin lite!

Nattis med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0