Onsdag...

Idag blir vår älskade klimp hela 6 månader & 1 vecka! :)
Tiden bara rinner iväg, men attans vad kul det är.
Händer så mycket nytt hela tiden nu, vår lilla klimp har blivit så stor.
Han låter som en bil hela tiden, och speciellt när han sitter i gåstolen.
Likaså härmar han om jag räcker ut tungan och låter så gör han likandant.
Sötungen vår!

Idag blir det typ en slapardag, eller nja, har 1 maskin som ska tvättas och en maskin som ska hängas nu.
Sen ska jag dammsuga och skura golven.
Men sen så blir det bara mys med lilla familjen!

Imorgon ska vi iväg till BVC för läkarkontroll (6 månader) ska bli så kul att se hur Liam har vuxit.
Jag tror han vuxit en hel del, känns så likaså om jag ställer mig på vågen och sen tar upp Liam och ställer mig igen!
Men ska bli kul att se!

Nä, ska sätta fart med att hänga upp tvätten i maskinen sen sätta på en sista maskin.


♥ Mamma & Pappa älskar dig över allt annat!!! ♥



Ha det så bra!

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0