Nytt utseénde på bloggen! :)

Sådär ja, nu var det nytt utseénde på bloggen igen...
Som sagt jag ÄLSKAR svart och vitt med rosa i!



Som sagt alltid lika kul att pilla med Photo Shop! :)

Lilleman och jag har precis kommit hem, vi åkte med Anki ner på stan när hon skulle hämta Stefan så vi sprang in på apoteket och köpte lite saker sen passade vi även på att hämta ut paketet med kläder som jag skickat efter på hemvägen! :)
Ska ta och fixa iordning någonting att käka nu sen kommer Anki över och passar Liam medans jag går ut på en promenix med Mira (hunden).
Börjar bli kallt här nu så känns dumt att dra ut en redan förkyld liten sötnos i det kalla på en promenix.
Det är tur man har så underbara grannar som kan ställa upp, och vet att dom tycker om Liam en massa så det är bara en massa ++++! :)

Nä fixa käk nu och testa kläder! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0