♥ Lycklig ♥

Vet ni vad.... lilleman sover! ♥
Dessa tider jag har med Liam nu verkar funka hur bra som helst, han är helt annorlunda...
Mamma´s gosiga bäbis! :)
Jag tänker inte ge upp detta, och jag hoppas verkligen att detta ska funka nu...
Jag är inte alls slut på dagarna eller kvällarna nu, det har bara gått 2 dagar sen jag började med dessa tider och det känns redan mycket mycket bättre.
Så otroligt skönt!

Liam´s tider:

  • 7.30-8.00 - Frukost Smörgåsrån med mjukost el. leverpastej på, Eller vanlig välling! (eftersom han inte vill ha gröt så tidigt på morgonen)
  • 10.00 - Gröt
  • Någon gång mellan 11.00-12.00 - somnar han och sover han midda
  • När Liam vaknar så får han en burk med mat + efterrätt! :) (som idag somnade han 11 och vaknade vid 13.30)
  • 15.00-16.00 - Mellanmål (mosad banan, fruktpuré eller yoghurt) sen blir det antingen majskrok el. smörgåsrån till.
  • 17.00-18.00 - Burk med mat + efterrätt!
  • 19.30 - Pyjamasen åker på
  • 20.00 - Får han godnattvälling
  • 20.00-21.00 - Sovdax (som dessa 2 dagar jag hållt på med detta så har han somnat strax efter 20.00)
Sen brukar Liam sova någon gång till på dagen men då är det bara powernaps! :)
(Tiderna är bara ett ungefär, men dessa 2 dagar har dom nästan vart exakt!)
Och dessa tider funkar kanon för oss, och han blir mätt! :)

Nu blir det att läsa lite bloggar och glo på tv! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0