Lilla sötnöten då...

När Liam vaknade igen vid 18 tiden så var han så trött och jätteledsen.
Skulle jag gett han nappen så skulle han somnat om!
"Jag skulle ju egentligen väcka han, men han vaknade till lite själv!"
Så jag tog upp honom och gjorde iordning mat, eftersom han var så trött och ville sova så fick han midda strax efter 18 idag.
Skulle sätta ner han i sin matstol, då vart han helt plötsligt helt hysterisk och arg, han var jättetrött...
Gav han lite vatten men vad tror ni han gör.... somnar i matstolen så var bara att ta upp han och försöka få han glad och piggna till!
Och jag lyckades! :)
Han fick i sig en hel liten burk med potatis och rödspätta + lite efterrätt! :)
Mamma´s duktiga kille!

När klockan var 19:30 så åkte pyjamasen på och jag fixade iordning välling.
Idag drack han faktiskt en del välling, inte allt men mycket av det!
Hoppas verkligen att han ska börja dricka sin godnatt välling nu! :)
Han vill ju som sagt inte ha den varm utan mittemellan ljummen och kall... "tokiga unge"

Och en sak till... Liam sover nu! :)
Snacka om att jag känner mig lycklig, inte för att jag tror att han kommer sova för natten nu men det är väldigt skönt att han får sova.
Han somnade vid 20:30 ungefär, inte på en gång utan han vart lite ledsen men jag lät han bara vara sen vart han tyst!
Imorgon ska jag banne mig ställa klockan så jag kommer upp och kan ta upp Liam och börja våran dag! :)
Ska inte ge upp nu, utan vi ska ha våra underbara dagar tillsammans! :)

Nu blir det nog lite slö tv tittande för min del, och självklart ska jag läsa bloggar! :)

Hmm, kom på att jag inte ätit någonting på hela dagen, bara fikat med Anki och Karin nu ikväll!!!
Kanske borde få någonting i magen... korv med bröd kanske? (haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0