Liam gör mamma så stolt idag...

Min älskade guldklimp gör mig så fruktansvärt stolt idag...
Han har käkat så bra idag, precis allt som jag gett honom har han ätit upp! :)
Hoppas att det fortsätter så här.
Sen så sov han ju HELA natten till strax över 10 imorse utan att vakna en ända gång!
Han behövde verkligen den sömnen, Liam har även sovit rätt så mycket idag!
(väldigt ovanligt för att vara han)

Just nu sitter han i sin gåstol och är hur go och glad som helst!
Mamma´s lilla guldklimp!

Blir en riktig myskväll med familjen idag, sista kvällen med storälsklingen innan han börjar jobba! :(
Liam kommer sakna sin pappa, nu är han ju van att ha sin pappa hemma hela tiden.
Men det är skönt att dom får rätt mycket tid tillsammans innan han åker! :)
Börjar ju inte jobba förns kl 15. :)

Nä nu ska jag fixa iordning en blogg till en kompis!

Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0