Kväller...

Mamma/mormor & Pappa/morfar åkte hem för en liten stund sen.
Var riktigt kul och mysigt att dom kom förbi på middag! :)
Liam vart riktigt glad att se dom, lilla klimpen.

Vart ingen riktig brakmiddag denna gången (man kan inte alltid skämma bort dom) :), utan det vart köttfärslimpa, gräddsås, potatis, grönsaker och lingonsylt!
Riktigt smarrigt, var riktigt länge sedan man åt det!
Liam tyckte också om potatis, köttfärslimpa och gräddsås! :) (mmm hela tiden så gapa han som rena fågelholken) :)
Det är SJÄLVKLART att han ska få smaka av det vi äter, han tuggar hur bra som helst...
Är bara bra att han får smaka lite! SÖTNÖTEN! ♥
Till efterrätt vart det prinsesstårta... mumma!

Jag har även diskat undan all disk och rengjort kylskåpet, tagit ut alla hyllor och diskat dom och skurat ur hela kylskåpet...
Har hunnit med mycket idag innan mamma & pappa kom förbi, men kylskåpet började jag med medans dom kollade på skidorna på tv´n! (haha)
Inte så värst intresserad av det precis! :)

Det har inte hänt så värst mycket annat idag än att vi umgåtts med mina föräldrar och haft det enormt trevligt!
Så jag ska läsa lite bloggar och kolla runt lite på nätet, snart dax att fixa iordning lillemans godnatt välling!

Hoppas ni har/haft en trevlig Lördag!?!


Kommentarer
sara

"får" dom börja smaka på vårat nu? ja har inte vågat ge henne nått men skulle vilja :) är bara de att dom ska ju bara äta kokat står de i böckerna men ja kokar ju aldrig min mat :(

2010-01-16 @ 20:21:32
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0