Kväller...

Har haft en helmysig kväll med min älskade son... ♥
Anki och Karin var ju över och var "barnvakt" medans jag gick ut med hunden.
När jag kom in igen så fixade jag iordning lite fika! :)
Liam visade hur stor han har blivit, dom har ju inte sett han så värst mycket nu när Thomas har vart hemma...
Vi har ju vart borta en del, så Liam var lite mallig och började med en massa ljud och sen var det gåstolen som gällde! :)
Där visa han verkligen hur man kör! (haha)
Mallgrodan!

Nu sitter vi här i vardagsrummet och kollar på Bygglov, lilleman ligger på golvet... han har dragit sig bort till sin bilstol och hålle rpå och sliter i den! :)
Ska ta och byta blöja på han nu sen blir det nog lite välling eller gröt.
Han verka rju inte vilja sova precis, han är hur pigg och glad som helst!

Blöjbyte nu! :)

Uppdatering:

Provade ge lilleman enbart godnattvälling, men de gick INTE som vanligt så fick blanda 50/50 med ersättning då gick det lite men han somnade!
Så nu ligger sötnosen min i sin säng och sover... inte för att jag tror at det varar för natten men ändå! :)

Nu blir det lite ensamtid med bloggläsning, Facebook och kanske pillar på en header! "vem vet" :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0