Helt Otroligt...

Lilleman fick sin lunch vid strax innan 12, han åt en hel liten burk med grönsaker och oxkött!
Efter maten fick han några skedar med blåbär! "Liam älskar blåbär" :)
Mamma´s duktiga kille.
Han åt ju i stort sätt ingen gröt idag.

Efter maten så tänkte jag att han skulle få sova lite midda så jag la ner han i sin säng och gav han nappen...
Och vips så somnade han, utan gnäll eller gråt. "lycklig"
Känns helt underbart, hoppas han sover en liten stund nu så han kan vara pigg under dagen för att sen somna tidigt ikväll! :)
Hoppas verkligen på detta nu!

Idag har jag en del jag ska göra som inte har blivit av denna veckan!!!

  • Tvätta
  • Dammsuga + Skura golven
  • Diska och fixa i köket
  • Småplocka lite granna!
Vi städade ju här hemma i Söndags, men eftersom vi har både hund & katt så blir det vääääldigt mycket hår här hemma så gäller att dammsuga el. sopa ofta! :)


Ja, det är väl det jag ska försöka hinna med idag! :)
Kanske blir att jag inte hinner med allting, men någonting ska det bli av iaf.! :)

Nu ska jag kasta in en tvättmaskin sen blir det lunch för mig och storälsklingen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0