Helt död idag känns det som!

Mår inte alls bra idag! :(
Vaknade strax efter 05 imorse och mådde grymt illa, vattnades i hela munnen.
Gick och la mig igen, så vaknade lilleman vid 05:30, så då gjorde Thomas iordning 180 ml ersättning så tog jag in Liam till våran säng och matade han.
Sen la jag han i hans säng igen.

Det var ju meningen att jag skulle gå upp tidigt idag och dra upp Liam men jag har bara inte pallat det.
Han sover just nu, men ska skriva klart detta inlägget bara sen ska jag in och väcka han.

Men idag känner jag mig inte alls FIT FOR FIGHT!!!
Är dööö trött och mår illa som f*n!
Får vila en stund när lilleman sover idag.

Nu ska jag väcka klimpen och ge han gröt!


På återseénde!


Kommentarer
Lucia

Ja men börja med det nu och se vart det leder..För oss funkar det kanon..Jag hade det också svårt ibörjan men att inte orka vakna så tidigt eftersom man vant sig med att komma upp vid 10 tiden..Brukade ge henne en flaska välling och sen däckar vi i sängen tillsammans men nu har jag slutat med det och börjat ställa klockan på 08.00 och så hoppas jag ur säng annars däckar jag ner igen om jag stänger ögonen i 5 minuter till hehe...



Kram

2010-01-14 @ 09:48:55
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0