Hej hå...

Gick in och tog upp Liam vid 9:30, han sov fortfarande och vart grinig när jag väckte han...
Men efter en liten stund vart han den glada och goa killen som vi är vana med! :)
Gjorde iordning gröt men han tog 4 skedar + lite katrinplommonpuré sen vägrade han äta.
Han drack vatten sen fick han en majskrok, och den åt han glatt.
Men imorgon bitti ska jag ställa klockan på 7:30 för att gå upp och väcka han och börja om från början.
Nu ska rutinerna in igen...
Det skulle nog både jag och Liam må bra av!

Nu sitter lilleman glad och nöjd i sin gåstol och kollar på Disney Channel! (haha)
Han är bara för go, han kan inte slita blicken... den sneglar på tv´n hela tiden! :)

Ska ta och göra iordning mig en varm kopp med te.

Från det ena till det andra, jag är superglad!
Alla nya saker som vi beställt till mitt och älsklingens sovrum har skickats, hoppas det kommer imorgon så vi kan få göra iordning vårt sovrum i helgen! :)
Kommer bli så fint och mysigt! ♥

Ha det!


Kommentarer
sara

vart har ni bestält från?

2010-01-14 @ 10:49:25
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0