Halli hallå...

Idag lär det inte bli så värst mycket bloggande heller för min del.
Håller just nu på att tvätta upp alla kläder, sängkläder, gardiner m.m.
Har ju inte hunnit med det eftersom den dagen vi skulle storstäda och så ringde ju Magnus och frågade om vi ville komma och käka jullunch med dom.
Självklart åkte vi ut dit och umgicks med favoriterna...
När vi kom hem så orkade vi inte med att tvätta allt så vi lät det vara...
På Onsdag morgonen åkte LIna, lilla Emelie, Jag och Liam in till Eskilstuna rätt tidigt, 9:40 tåget och var där inne hela dagen, så slaggade vi över hos Magnus & Lina frå Onsdagen - Fredagen.
Firade ju nyåret med dom! :)
Vilket var riktigt kul.

Så nu känns det väldigt skönt att tvätten snart är helt klart.
Har 1 maskin kvar att tvätta efter den som är i nu.
Sen ska jag hänga upp nya gardiner i alla rum, dammsuga och skura golven + plocka med en massa och rensa lite papper m.m.
Ska bli så skönt när allt är klart! :)

Nä, jag ska ta och fortsätta här hemma, har en massa tvätt att vika.

På återseénde!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0