Halli hallå...

Idag ska vi iväg till "BVC" på gruppträff...
Handlar om olycksfall idag, ska bli kul och se det andra barnen igen.
Alltid kul att träffas och prata lite.

Har även idag bokat tid för fotografering! "The Studio"
Ska dit den 10 Mars.
Är en kompis till mig som var där för ett tag sedan och då "rekomenderade" hon mig.
Så idag ringde dom upp mig och frågade om jag ville komma dit och fota gratis! :)
Man får sminknig och så, ska bli skitkul! :)
Självklart åker man upp dit, men bilderna kostar ju som sagt.
Man får ju se om man köper några bilder, men det tror jag att vi gör.
Är ju alltid kul at åka iväg och fota. "Model för en dag"
Lilleman ska ju va med på bilder! :)

Aja, ska fixa käk nu sen ska vi åka iväg!


Kommentarer
Olafthale

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:37:19
URL: http://olafthale.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0