Haft främmande!

Nu ikväll har vi haft främmande, vilket var mycket trevligt!
Jag fick ett ryck och bakade semlor... första gången jag bakat semlor och jag vart riktigt nöjd.
Och supergoda och fluffiga vart dom också! :)
Dom som var här tycke också dom var supergoda, så det lär bli många fler gånger jag bakar semlor.
Mycket godare än dom man köper, tycker inte alls om köpta semlor! URK för dom! :)



Tycker så synd om våran lilla klimp, han är så dunderförkyld och rosslig i halsen! :(
Men det som är bra är att han dricker bra sen får han även i sig lite mat, så är inte någon fara med han.
Fast man hör hur jobbigt det är med slem i halsen och jättesnorig.
Bara rinner snor hela tiden.
Stackars guldklimpen!


Nu ska vi kolla på I en annan del av köping, sen blir det att göra iordning varma mackor (våran middag idag) och slå på en ny dvd med 2½ men! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0