Gosunge... Mitt hjärta! ♥

Liam vaknade vid 23 och låg och pratade i sin säng men sen började han gråta så gick in för att ge han välling men han ville inte ha...
Gav han nappen men han fortsatte... Då tog jag upp min älskade gosunge i famnen och han slocknade på en gång med armarna runt min hals och klämde på mig så han kände att jag verkligen var där.
Men när jag skulle lägga ner han igen så hann jag bara halvägs ner så började han gråta igen, var bara att vyssa han lite till och nu ligger han och sover igen! :)
Sötnosen min, denna dag har verkligen vart kanon... fast han vaknade nu vid 23 men han somnade ju om! :)
Det är huvudsaken!

Hoppas bara att detta fortsätter! :)

Snart kommer storälsklingen hem! ♥
Saknar att ha Thomas hemma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0