Gomidda...

Hua, Liam och jag har precis vaknat.
Gick och la oss vid 14 när storälsklingen åkte till jobbet och vaknade nu 16:30.
Var riktigt skönt att få vila lite granna, när jag vakna så tänkte jag shit vad är klockan....
Det var ju bäcksvart ute.
Nu längtar jag verkligen efter sol och värme.
Kommer bli en helt underbar sommar! :)


Ska fixa iordning lite käk till både mig och lilleman, tror han ska få kyckling och ris idag eller någonting annat gott.
Ska kika vad vi har! :)
Själv vet jag inte vad jag ska käka, men ska försöka hitta på nå enkelt!

Sen är det dax att gå ut med hunden igen, så ska nog lämna över Liam till Karin eller Anki så jag kan gå in i skogen med henne.
Hon löper ju nu, så hon vill gärna gå för sig själv och då är skogen bäst! :)
Och jag känner inte för att ta på mig bärsele och ta Liam med mig och vagnen funkar inte i skogen, dels är det massa snö sen är det halt och grejjer.
Vill ej riskera att ha han på magen och ramla.

Dom som säger att bärselen är SÄKRA... dom ljuger! :)
Barnen är inte säkra när dom sitter på magen ifall man skulle ramla eller så.

Aja, det är inte mina bekymmer, men säger bara vad jag tycker.
Använder själv bärsele till Liam men inte när snön är här och det är halt ute och speciellt inte nu när det är halt och massa snö när man ska ut med hunden.
På sommaren går det kanon, eller när det inte är någon snö!

Inte för det är säkrare, man kan ramla när som helst men nog 10 gånger lättare att ramla när det är halt ute! :)

Usch, nu vart det bara massa babbel här.

Ska fixa käk!


Kommentarer
Anna

Tack för din fina kommentar! Roligt att hitta dig här, vi har nog inte setts på 10 år nu! Synd att du inte kom på klassåterträffen i höstas.

Jättefin liten kille ni har!

Ta hand om er!



Kram kram

2010-01-13 @ 20:02:44
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0