Godnatt...

Vill bara säga godnatt...
Hoppas ni sussar gott! :)
Det ska iallafall jag försöka göra.
Har mycket att fixa imorgon, ska iväg och ta en massa prover imorgon bitti sen på cellprov.
Efter det ska jag hämta ut en parfym jag skickat efter till storälsklingen ♥ + att jag ska hämta ut fotoboken vi gjort med massa fina kort på Liam i! :)
Fick ju göra en fotobok gratis när vi köpte en systemkamera! :)

Efter jag gjort allt det är det bara hem till mina 2 favoriter ♥ och mysa en massa.
Fixa datorn med allt som ska installeras (har ej orkat med det nu ikväll).
Måste även dammsuga och skura golven! (har inte heller blitt av)

Och så har ju Mira (våran hund) börjat löpa nu ikväll så det droppa blod överallt.
Men nu har hon en fin blöja på sig! :)

Aja, vad jag babblar på om en massa strunt.

Nu blir det sängen om jag ska orka upp imorgon bitti!

Puss & Kram och godnatt mer er!


Kommentarer
sara

hej sötnos! hoppas de går bra med cellprovstagningen. ja va å gjorde de för ca 2 månader sen :) å mitt visa perfekt :) å inte gjorde de ont heller :) ja men dom va ju så söta på han båda dräkterna :D Yrla va svin söt i sin rosa dinosaurie dräkt :D ja hoppas de kommer massa sånna söta dräkter ja med :P men om vi beräöttar va dom har fått på sej när dom blir stor kommer dom nog hata oss hahaha kram

2010-01-08 @ 09:54:07
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0