Godmorgon!

Så var det Måndag idag... älsklingen min är hemma denna vecka också! :)
Det är så skönt att ha honom hemma, han börjar jobba på Tisdag nästa vecka igen!
Lär bli tomt här hemma när han börjar jobba igen. :(

Idag ska vi åka ner på stan och kolla runt lite granna, ska se om jag hittar en ny overall till lilleman.
Han växer ju så det knakar. :)
När vi kommer hem är det bara att fortsätta där vi slutade igår med städningen! :)
Är inte så mycket kvar, men har inte hängt upp några nya gardiner ännu.
Ska vika all tvätt vi tvättade igår sen blir det att dammsuga och skura golven.
Likaså rensa ur en massa papper och lite annat! :)
Så skön när det är gjort.

Aja, nu ska jag fixa iordning mig och förbereda skötväskan för en dag på stan! :)

Puss & Kram

Ps. Har några bilder från Liam´s dop som pappa/morfar tog! .Ds




















Sådär, det var några bilder från dopet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0