Goddag...

Nu är man hemma igen! :)
Vilket är väldigt skönt, har slängt in en maskin tvätt med Liam´s kläder sen har jag även diskat...
Ska även dra fram dammsugaren och skurmoppen för att städa alla golven även nere i hallen.
Känner mig på riktigt städhumör idag, vet ej vad som har flugit i mig! :)
Storälsklingen ska åka ner till systemet och handla lite till våran myskväll ikväll!

Imorse var jag ju iväg för provtagning och cellprov.
Fick även göra gravtest! :)
Jag använder ju p-plåster, men litar inte på det till 100% så hon sa att det var lika bra att ta ett gravtest för att va säker.
Tror det handlar om att jag ALDRIG haft p-plåster förut så är väl att man vill vara säker! :)
Jag har mått väldigt illa och så, men testet visade negativt så jag kan vara lugn! :)
Vill ju ha en liten till men inte så här tätt inpå... utan vill att det ska iallafall vara 2 års mellanrum! :)

Nu blir det bara en massa babbel, ska sätta fart här hemma.
Ta hand om min lilla hesa son som är VÄLDIGT mammig och pappig just nu när han mår som han gör.

På återseénde!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0