Funderar starkt...

Jag sitter här och fundilerar lite granna...
Har ALLTID velat tatuera mig, men är så jävla FEG! :)
Pierca mig i tungan har inte vart något problem alls, men känns som att tatuera sig ska göra 100 ggr ondare! :)

Men nu sitter jag här och funderar STARKT på att göra min egen tatuering, med Liam sen när han föddes i nån snygg stil + nå snyggt motiv till!
Setat i photoshop och ritat och pillat lite granna.

Thomas var ju in till tatueraren här i stan och snackade lite med han och han sa vi skulle göra en skiss på datan och skriva ut så skulle han fixa den.
Men nu gäller det bara att jag ska våga! :)


Aja, blir bara en massa babbel nu!

Liam mår piss, jag mår piss... uscha...
Liam håller ju på att få 4 tänder uppe samtidigt nu, 1 har redan kommit fram en bit.
Han är sig inte alls lik just nu, är jättejobbigt.
Men han äter och så, det är inga problem, men kan tänka mig hur j*vla ont han har...
Inge kul när 4 tänder är på G ut samtidigt.
Hans första 2 nere som kom samtidigt sa han ingenting om!
Men tydligen så gör dom större tänderna ondare.


Nä nu ska jag gå ner i förrådet, älsklingen kommer snart sen kommer hans lillebror vid 00.30-01.00 inatt och hämtar upp en dator som han ska ha...
Skönt att bli av med den! :)

Godnatt och sussa gott!


Kommentarer
sara

beror ju på vart du ska göra tatueringen. på armen å vaden å handlederna å skuldran tycker ja inte de kändes bara vibrerade skönt. på revbenen kunde de göra lite ont ibland men mäst vidrerade de skönt. men magen gjorde sjukt ont

2010-01-26 @ 00:37:50
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0