Donat med bloggen...

Har idag haft lite tid med att fixa bloggen min lite mera! :)
Har lagt in en del bilder i menyn (till höger).
Nu är jag faktiskt VÄLDIGT nöjd med min blogg!
Blir väl att jag kommer ändra bakgrund och header till andra färget och byta ut lite där.
Men annars är jag supernöjd! :)

Håller just nu på och lagar käk, blir ungspannkaka med bacon i! :)
Sen åker älsklingen och jobbar! :(
Aja, jag kommer nog få tiden att gå ändå, har en del att dona med här hemma + att troligen så kommer mina kläder som jag skickat efter till posten idag.
Så då blir det en till promenix för mig och lilleman idag! :)
Det är inte så värst kallt ute idag heller (-8,4 grader) så då kan vi gått ta och va ute på promenix! :)

Nu ska jag kolla ungspannkakan!


Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0