BVC + Läkarbesök (6 mån)

Nu bär det av till BVC, ska bli kul att se utvecklingen!
Liam har nog kommit in i någon utvecklingsfas, vägrar äta och allt.
Fast han är hur glad och go som helst...

Sover jättedåligt på nätterna, han vägrar sova själv utan han ska sova mellan mamma & pappa då blir han nöjd.
Han som ALLTID sovit så bra och även i sin egen säng innan... Det är lite jobbigt att ha han mellan oss då han rör sig väldigt mycket.
Brukar få han i ryggen, han brukar ligga och dra i mitt hår och så.
Goungen, men det är som sagt jättemysigt men jobbigt att ha han mellan oss.
Är så rädd att man ska slå till han, lägga sig på han eller nå liknande.

Grrr måste prata med vår BVC sköterska idag, Liam är så hes vår lilla klimp vet ej om han börjar åka på någonting.
Får se vad läkaren säger idag, är ju läkarkontroll vi ska på. (6 mån)

När vi kommer hem ska vi blåsa ur båda datorena, jag har fått nå virushelvete i min så internet och allt stänger ner sig efter en viss tid.

Bäst jag slutar nu innan internet kraschar igen!

På återseénde!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0