Booooring...

Shit vad tråkigt det kommer bli utan min storälskling idag! :(
Kommer sakna han nå grymt mycket... ♥
Kommer kännas så fruktansvärt tomt att inte ha han hemma hela tiden, men det är väl bara vänja om sig! :)
Man har blivit väldigt bortskämd nu när han har vart hemma i 7 veckor! :)

Lilleman vaknade vid 6 imorse så Thomas gick upp och gav han välling sen fick han sova mellan oss, då tvärslocknade lillen på en gång! :)
Men skönt att han sover i sitt egna rum nu fast han fortfarande är lite dålig m.m.
Så han får komma in och sova hos oss på morgonen när han vaknar!
Det är bara mysigt att ha han där då! :)

Idag lär denna dag bli väääldigt lång, men ska försöka få den att gå fort.
Ska iaf. försöka göra detta:

  • Mysa en massa med min älskade son. ♥ (det har jag ALLTID tid med)
  • Tvätta
  • Småplocka lite granna här hemma
  • Dammsuga och skura golvena igen! :)
  • Gå ut på promenad med lilleman och hunden.
  • Duscha. (försöka ta mig ett avslappnande och varmt bad frammåt kvällen)
Ja, det är väl det jag ska göra idag... så kanske man kan få dagen att gå lite snabbare.
Det kanske blir att man tar en fika med Anki, Stefan & Karin också, får se hur det blir!
Nu ska jag iaf. ta och vika den torra tvätten och lägga in kläderna.

Ha det bra så länge! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0