Bläääää...

Vill inte må såhär...
Fortfarande dålig och har ont i kroppen!!!
Jag hoppas för bövelen att det inte är magsjukan som är på G, brukar bli riktigt dålig och få ont i kroppen innan jag blir riktigt sjuk!
Är rädd att Liam är dålig nu också, han var så trött så han somnade vid 19.00.
Liam har vart riktigt gnällig och mammig idag, så det skulle inte förvåna mig om alla 3 åker på nå skit nu!

Va ju nere på stan idag och handlade blöjor m.m...
Sen har vi väntat i 3 veckor på att vi skulle få hämta ut våran fotobok på Expert, men dom som har gjort boken har tydligen strulat till det lite så jag tänkte inte alls på att gå in och fråga idag om den kommit.
När jag kommer hem så säger Thomas att dom ringt från Expert och sa att fotoboken hade kommit...
Fatta vad sne jag vart!
Så jag tänkte att jag skulle ner och hämta ut den strax efter 16 tiden idag, men jag började må riktigt skit så vi får ta det imorgon istället.
Hoppas på att vi mår bättre!
Måste även handla lite andra saker...

Nä, nu ska jag bara burra ner mig i soffan med kuddar och pläd och bara dega framför Family Guy sen är det ju den underbara filmen Crank kl 21! :)
Suverän film!

Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0