Ytterligare en ny header!

Har setat och pillat och pillat på en header i stort sett hela kvällen men har int eblivit ett dugg nöjd med dom jag gjort.
Så nu den sista headern jag gjorde, den vart väl lite sådär men den får duga till jag har mer tid och kan fixa mer penslar och grejjer.
Men jag älskar svampbob, tycker han är så otroligt SÖT, och Liam älskar att kolla på svampbob på tv´n och dvd film! :)



Har inte så mycket tid att sitta här vid datorn nu när Liam är RÅDÅLIG...
Men just nu ligger han bredvid mig här i soffan och sover, går inte lägga ner han i sin säng då börjar han gråta.
Verkar som han märker precis när man inte är i närheten, har alltid vart så!
Så låter han ligga här och sussa ett tag!

Nu ska jag glo på Paradise Hotel! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0