Vill till IKEA!

Huuua vad jag vill till IKEA, älskar IKEA! :)
Finns en hylla som jag vill ha där till Liam´s rum, ska höra med T om han och Magnus kanske kan åka upp dit i helgen!
Får se vad som händer, annars finns den ju att skicka efter men varför betala det dubbla priset? (haha)
Nä skulle va kul och komma iväg dit, finns så mycket roligt!

Är denna hyllan jag vill ha till Liam´s rum, fast den ska va liggandes då! :)
Bra förvaring till ALLA leksaker! :)

Om ändå min pappa kunde va hemma och må bra så skulle man kunna åka upp med honom.

Men som sagt han ligger på sjukan han ringde i Onsdags och tydligen ska han ligga där 2 veckor till, så himla jobbigt!

Jag hoppas verkligen han kommer bli bra, saknar honom så fruktansvärt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0