Vart nere på stan!

Idag var jag som sagt ner på stan och handlade lite!
Passade även på att smita in i en affär med en massa fina saker, dom hade 40% på allt i hela butiken eftersom dom ska flytta!
Hittade massa leksaker till klimpen, men köpte inte allt utan vart 3 saker! :)
(kommer bild senare)
Sen vart det en löpare till vårat bord och lite annat smått och gott!

Beställde även klipptid, imorgon kl. 10 ska jag klippa mig så nu ska jag bara leta efter en frisyr på internet.
Ska klippa mig kort! :)
Är iofs redan korthårig nu men ska bli ännu kortare! :)

Nä nu ska jag dona lite här hemma innan älskling drar till jobbet!


Kommentarer
Nicolaimerete

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 17:50:01
URL: http://nicolaimerete.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0