Vart en liten IKEA lista! :)

Woho, nu längtar jag tills alla grejjer från IKEA kommer hem imorgon!
Ska bli så kul att göra om lite!
Det T & M ska handla hem imorgon är:

  • En leksak till Liam "Kulbana"
  • 2 st tabletter som man har på bordet så kan han grisa! :)
  • 2 st vägghyllor (ljusblåa)
  • 1 bokhylla (vit)
  • Barnfotölj
  • Ett nytt soffbord! :) (brunsvart)
Längtar! :)

1.2A. 2B.

3. 4.5.

6.


IN MED DET NYA & UT MED DET GAMLA!
UNDERBART!

Lilleman har sovit sen 20 ikväll och sover ännu, börjar gå åt rätt håll nu igen och det är så otroligt skönt!
Det bästa, han sover i sin egna säng! :)
Man saknar honom så mycket när han sover, man vill bara gå in och hämta honom för att gosa och busa en massa!
Men bra han är utvilad till imorgon då det blir en massa mys och bus med Lina & Emelie! :)

Nu ska jag nog ta och sussa!

Godnatt!

 

ÄLSKAR MIN THOMAS!

Vad vore jag utan dig och min underbara son som du gett mig!

Älskar er över allt annat på denna jord!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0