Våran dag började 06.55!

Lilleman vaknade strax innan 7 imorse och jag var ovanligt pigg för en gångs skull, så vi traskade upp och busade i klimpen rum!
Passade på att plocka och dona lite där inne medans han satt och lekte med alla sina saker! :)

Vid 8 fick han sin gröt + ett mariekex!
Nu så sitter vi här och bara pratar och myser, lileman sitter och dricker ur sin mugg med sugrör!
Så himla söt, han blir så mallig!

Blää, inatt har det snöat en massa här
, går knappt att gå ute, skulle va kul och mäta och se hur mycket snö det är!
Det är en hel del kan jag säga, takena här är överfulla med snö!
Men är strålande väder ute, solsken och kanonfint väder.
Men det är väl ingen idé att försöka ut och gå med vagnen, går inte att komma fram.
Det är ju typiskt när det är så vackert väder!
Om snöhelvetet ändå kunde försvinna! :)


Nu ska jag busa och mysa med min klimp!

Ha en bra Söndag!


Kommentarer
elin

vad tycker du om melodifestivalen?

tyck till på bloggen nu:)

2010-02-21 @ 09:18:04
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/
Lixy

Vilken fin son du har!

2010-02-21 @ 09:22:00
URL: http://lixy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0