Vad är sova för någonting????

Jag hann iaf. med ett varmt och härligt skumbad + att läsa igenom lite bloggar snabbt innan lilleman vaknade igen!
Han vaknade till och jag gav han nappen och han somnade om men vaknade efter 5 minuter igen och var ledsen, jag la mig bredvid han gav han lite vatten ifall han var törstig men han vart hysterisk och skulle inte somna om!
Sen vips vart han den glada lilla älsklingen när han hamna i min famn!
Det är så jobbigt när han inte vill sova, han behöver sömn!!!
Aja, nu ska jag iaf ut och baka tigersockerkaka tills imorgon, går både snabbt och är lätt sen sköter ugnen resten!
Lilleman får väl vara ute och hjälpa till, vilket han inte säger nej till!
Men jag ska nog försöka natta han en gång till innan jag börjar!

Så jag säger godnatt för idag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0