Underbara Onsdag! ♥

Har haft en helt underbar Onsdag tillsammans med min lilla klimp, Linn & lilla Noe!
Pratat en massa och haft det enbart trevligt, vi åkte iväg till donken och käkade lite granna och fortsatte att prata, minnen, om gamla tider och mycket mer! :)

Innan Linn körde hem oss så gick vi in på Willys och handlade lite, dels blöjor, våtservetter, lite dricka och mat till lilleman! :)
Alltid bra att ha en massa hemma! (haha)

Vi ska ta och träffas nästa vecka igen för att åka in till stan och handla lite granna, kan va skönt och komma iväg lite! :)

Just nu ligger klimpen min och sussar så jag ska passa på att vila lite jag också, är så fruktansvärt trött och seg idag!

Men jag bjuder på några bilder på sötnosarna!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0