Underbara Fredag! ♥

Har haft en helt underbar Fredag tillsammans med min storälskling, min älskade guldklimp, mamma & syster Madde!
Det var mycket trevligt att dom var här! :)
Saknade pappa bara, vet hur mycket han längtar efter Liam så vi får ta och åka ner dit när han kommer hem från sjukan!
Hoppas han ska må bra och bli bra!

Idag lagade vi mat som var väldigt länge sedan jag åt, flera år sedan!
Vart potatis, torsk och äggsås! :)
Liam älskade det, ville bara ha mera...
Min lilla gounge! :)
Det är så skönt att slippa burkmat jämt utan att han får RIKTIG mat och det som är skönt är att man inte behöver mixa det för han är så otroligt duktig på att äta och tugga...
Imorgon blir det tacotallrik för mig och älsklingen så får se vad jag gör iordning till klimpen!

Nu blir det mys med familjen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0