Uffa...

Idag har jag riktigt ont i ryggen, måste vart för allt bärande igår.
Men idag ska jag dammsuga och skura resten av lägenheten.
Har precis kastat in en tvättmaskin, så ska vika den torra tvätten och lägga in den.
Sen ska jag lägga in allt som ska in i vitrinskåpet, sen finns det inte så mycket mer att göra förutom att fixa iordning förrådet.
Vilket måste göras, ser ut som ett bombnedslag där nere just nu eftersom jag var tvungen att slita fram alla kartonger för att få fram vitrinskåpet igår! :)
Men går nog snabb att få tillbaks igen, blev ju en megastor plats där nu så nu får vi lugnt plats med alla saker!
Kommer även småplocka lite idag, finns en del som man bara kan kasta...

Nä ska börja nu, ska väcka storälsklingen också!

Imorgon är det Freeeedag och BVC besök (7 mån)! UNDERBART!


Kommentarer
knixie

Ja urs jag måste jag också!!! Balhaaa...



hoppas de får bra på 7 månaders kollen :)

2010-02-04 @ 11:40:09
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0