Tjolahopp!

Vi gick och la oss hela familjen och vilade strax efter 9 och vaknade nu! :)
Eller jag är vaken och mina andra 2 hjärtan sover, men lär vakna snart!

Idag ska jag göra Flygande Jacob, så himla gott! (bild + recept kommer senare) :)

Jag har fotat lite granna, det är fint med snön men usch vill ha bort den NU!
Kanske blir en liten promenad idag iaf. dom har plogat rätt bra nu men sen om det är plogat där vi brukar gå det vet man ju aldrig!
Vi får se, Liam börjar bli snorig igen men är bra att dom får frisk luft dom också! :)

Det är sjukt mycket snö här, helt sjukt... snön går upp ända till bordet som är ute på gården!!!
När man går ut med hunden så försvinner hon i snön! (haha)



Lillemans nya möbler! (måste tapetsera om som ni ser) haha




Nu ska jag börja med käket!
Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0