Tisdag och jag känner min helt död!

Huuuua vilket natt det har vart!
Liam sover verkligen INTE hela nätterna längre och absolut inte i sin säng!!!
Ibland känns det som man är en världelös mamma som inte kan natta sin egen son el. få han att sova hela nätterna.
Men jag vet att jag är en underbar mamma som tar han om min son! ♥
Men som sagt alla är olika, och det är väl tur det!

Förut så sov han hela nätterna utan problem, men nu vill han vara med mycket mera.
Vad vi än gör så ska han vara med, är han i sin gåstol så springer han efter en vart man än går! ♥
Han är så otroligt go, men jag känner mig helt död idag om jag ska vara ärlig!!!
Blir nog att vila lite på dagen, men jag har en del att ta hand om här hemma!
Lite tvätt som måste tvättas upp, tvätt som ska vikas och läggas in, lite småplock och lite andra saker!
Men det ska nog sluta bra! :)

Funderar även på att ta mig en långpromenad med klimpen och vagnen idag! ♥
Känner verkligen för att gå ut och gå nu, gick en powerwalk ner på stan igår och det var grymt skönt att bara få gå själv och tänka på annat! :)
Liam var ju hemma med Karin & Anki! :)

Nä, nu ska jag ta och sätta fart här hemma så jag väl börjar någon gång!
Måste fixa frysen också (brrrr kallt) så jag får in alla bullar osv! :)


Kommentarer
knixie

NEJ du är inte värdelös mamma!Jag har det likadant och prata med en BB kompis senast idag och de har fått det likadant nu. De är ju så 8 månadersångesten. URS den kan sitta i länge... hoppas den inte gör det...

2010-02-09 @ 11:05:07
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0