Tack Emma! ♥

Emma: Vad FIN din blogg är just nu :) fin omgjord bild med. Hoppas allt är bra med er! Kram Emma & Viggo

Svar: Tack så mycket för din kommentar! :) Jag är faktiskt rätt nöjd med bloggen just nu, än vad jag har vart innan! (haha) Allt är bara bra här hemma förutom att jag är HUR trött som helst och Liam vägrar sova och allt! Han verkar va inne i 8 månaders krisen! Den är jättejobbig och kan hålla i sig länge men jag hoppas verkligen att detta kommer gå över snart!
Lilleman har precis somnat så hoppas nu att han sover ett tag så jag kan få lite gjort här hemma! :)
Han vägrar ju sova på dagarna och nätterna, han ska va vaken! Så det är superjobbigt just nu!
Men är bara att gilla läget helt enkelt! :)

Kram till er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0