Svar på kommentarer!

  • Emma: Filmkväll ikväll!
Var den lika bra som du trodde? :)

Svar: Jaa, jag tycker faktiskt "Snabba Cash" var riktigt bra! :)

  • Emma: Potatisplättar
Åå, potatisplättar är ju så gott :) är det enkelt att göra?

Svar: Visst är potatisplättar gott! Var första gången jag gjorde egna hemmagjorda plättar men är ju mycket godare med hemmagjorda och jag tycker faktiskt inte att det var svårt. Var väldigt enkelt att göra det! :)
Och inte så värst lång tid tog det heller, går ju snabbare om man redan har kokt potatis från gårdagen kvar tex. Men jag vill hellre göra helt färsk så jag kokade potatisen innan jag gjorde plättarna! :)
Fast det är bra att man kan använda "gårdagens" potatis till att göra plättarna, blir nog lika gott det! :)

  • Caroline: Promenix
Gullungen! Fina bilder! Kraam

Svar: Tack Carro! Jaaa han är mamma´s lilla guldklimp! ♥ Hoppas allt är bra med er! Kram i massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0