Sugrör...

Idag har Liam lärt sig att dricka ur sugrör! :)
Köpte ju en flaska för ett tag sedan "bambino spill ej flaska" som det är som ett sugrör i sen kan man ha lite frukt i locket!
En sån här fast den jag har är rosa/lila! :)


Testade ge han vatten i den för ett tag sedan men då fatta han inte hur man gjorde så testade jag idag när Anki var med innan jag skulle ut med hunden.
Och han fatta DIREKT hur man gjorde, och han vart helt chockad att det kom vatten ur röret han sög på så han tyckte det var jättekul så han drack massa vatten! :)
Jag tänkte då måste han ju kunna dricka ur en vanlig flaska fast med ett vanligt sugrör så jag testade det och han drack direkt med sugröret! :)

Händer någonting nytt hela tiden!
Så underbart att få följa sitt barns utveckling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0