Städar & Donar!!!

Dammsugit, skurat golven och bärt ner en MASSA kartonger och prylar i förrådet.
Diskat, lagat mat och nu sitter jag här och skriver ett snabbt inlägg! :)
Älskling har åkt och jobbat för en liten stund sedan, men ledig i helgen! (MYS)
Inte för att jag har så mycket att säga men ändå!
Fick ett riktigt ryck att städa här hemma idag, Liam är ju ÖVERALLT så känns väldigt skönt att ha rena golv!
Här hemma gäller det att dammsuga, sopa och skura golven rätt ofta eftersom vi har en hund som släpar in en massa skit och hårar nå fruktansvärt... likaså katten! :)
Det är så skönt när det är nystädat och luktar så fräscht!
Jag ska även ta och vika den rena tvätten + kasta in en ny maskin med tvätt! :)



Lilleman har precis vaknat och sitter nu inne i sitt rum och leker med alla sina leksaker! :)
Det är så skönt att han kan vara i sitt rum själv och leka så man hinner med en massa annat som att laga mat, diska m.m! :)

Vi ska troligen åka iväg och handla lite senare med Anki, får se hur det blir men jag behöver handla hem lite barnmat och lite god mat till i helgen! :)
Då hela familjen är samlad!
Kanske lite gotta också, det återstår att se!

Nu ska jag gå in och busa med klimpen i hans rum!


Ha en underbar Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0