Sova vad är det?!?!

Liam har vart vaken i stort sett hela dagen, sov ca 1 timme på dagen men inge mer än det och är FORTFARANDE vaken!!
Jag fattar inte hur han orkar, han vägrar sova ska bara va i famnen hela tiden.
Som tur är har jag UNDERBARA grannar som hjälper till ibland när jag vill få iordning här hemma.
Som idag tex. så fixade jag Liam´s rum... omublerade om och gjorde det supermysigt, likaså nu ikväll tog vi upp vitrinskåpet från förrådet som ska stå på skänken vi har i köket och satte dit den! :)
Så nu har precis Anki & Stefan gått hem till sig, har vart helt underbart att få iordning här hemma.
Imorgon ska jag dammsuga och skura resten av lägenheten när Thomas ändå är hemma! :)

Annars har det inte hänt nå speciellt idag, har bara fixat och donat! :)

Nu ska jag försöka få i min älskade son lite välling... han VÄGRAR ju äta nu när han är dålig, vilket är väldigt jobbigt.
Vill ju att han ska få i sig mat.
Ska bli så skönt att komma till BVC på Fredag!

Nä, fixa välling och se om han vill ha... snart kommer storälsklingen hem! ♥

Sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0