Sötunge! ♥

Idag har vi haft en riktig mysig och lugn dag jag och min lilla klimp!
Har i stort sätt lekt på golvet hela dagen, förutom mellan 11.30 och strax innan 1 då både jag, älsklingen och lilleman sov lite midda!
Var riktigt skönt, eftersom jag inte mår så värst bra just nu!

Liam försöker dra sig upp i krypställning och leker man med en boll så ålar han sig fram el. så hasar han med fötterna i golvet och drar sig fram med händerna!
Så vem vet han kanske börjar krypa i alla fall, fast han är MYCKET mer intresserad av att gå!
Som sagt vissa kryper när dom är 11 månader och vissa kryper INTE ALLS, det återstår att se!
Tur alla är olika!!! :)

Usch, jag vart så arg
... igår var ju Linn & Noe här så vi stängde av spisen eftersom Noe går och drar på plattorna.
Så nu när jag skulle fixa käk så tänkte jag, va fan blir det inte varmt för.. men åhhhh då var spisen fortfarande av!
HAHA och jag som är så hungrig! :)
Men det är bra att det funkar, för Liam lär ju va där och snurra också!

Idag blir det potatis, prinskorv och stuvade morötter till middag! *mumsigt*

Ska gå ut och kolla till maten och lilleman som ligger och leker med sina saker på golvet! :)


Kommentarer
caroline

Klart han kommer krypa snart :) Så söt han är lillkillen!

2010-02-18 @ 21:12:49
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0