Sötnöten ♥

Nu är det full rulle här hemma i gåstolen, Liam är överallt rycker i lådorna och skåpen kör in i allt!
Har har verkligen hittat snitsen nu, vi skaffa ju gåstol så sent men har gått snabbt för Liam att hitta snitsen hur man gör! :)
Likaså har han ju gått när man håller i hans händer och han går framför, men nu idag så gjorde jag så igen då gick han jättekliv och massa steg! :)
Går frammåt, han är mycket mer för att stå och gå än att ligga på mage och försöka krypa så frågan är om han kommer börja gå ist. för att krypa.
Man vet ju aldrig, finns ju många som vägrar krypa och börjar med att gå! :)
Aja, det återstår att se!

Idag när jag skulle ge Liam slottspure så VÄGRADE han äta, så fick blanda i lite fruktpuré för att han skulle äta!
När jag bara gav han slottspure´n så vart han jättearg och hysterisk.
Och det är inte bara med slottspurén det är så utan all barnmat vi testat nu!
Så idag när jag gjorde iordning potatis, fiskpanetter och grönsaker till mig så blandade jag ner potatis, fisk och grönsaker i hans mat så det vart mer vanlig mat än puré då åt han som en tok!
Gapade som en fågelholk! :)
Så nu äter han i stort sätt samma mat som vi äter, man får tänka på saltet och kryddor, sen att man inte gör stark mat när Liam ska äta det!
Men det funkar, han har ju ätit samma mat som oss MÅNGA gånger och inge problem med hans mage! :)
Men som sagt gäller att tänka på saltet och att det inte blir för starkt för klimpen!

Nu blir det bara en massa babbel här.

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN SON! ♥
HAN ÄR DET MEST UNDERBARASTE OCH VACKRASTE SOM FINNS! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0